۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۰۶

حجت الاسلام صفائی پور:

نمازجمعه وحدت آفرین است/ عزت کشور در گرو همدلی و همزبانی

نمازجمعه وحدت آفرین است/ عزت کشور در گرو همدلی و همزبانی

میامی- امام جمعه میامی با تاکید بر اینکه نماز جمعه وحدت آفرین و امید بخش است، گفت: نماز جمعه نا امید کننده کفار و دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی به اهمیت این فریضه مهم الهی اشاره کرد و افزود: پیامبر معظم اسلام (ص) فرمودند خداوند اسلام را با نماز شروع كرد، چون مسئله فطری پذیرش آسان هم در آیات مسیح و موسی موضوع نماز مطرح شده است.

وی تاکید کرد: نماز جمعه وحدت آفرین و امید بخش برای مسلمانان و نا امید کننده کفار و دشمنان اسلام است.

امام جمعه جدید میامی همچنین به نام گذاری سالجاری به عنوان «دولت ملت همدلی وهمزبانی» اشاره کرد و افزود: پشتوانه شعار امسال، تدبیر، هوشمندی و عقل است و رهبری با آگاهی کامل و هوش بالا، امور سال را بررسی و به نام گذاری سالها می پردازند.

وی تصریح کرد: اگر همدلی و همزبانی باشد هیچ مشکلی بر روی زمین نخواهند ماند و جهش علمی، عزت و سربلندی منطقه ای و بین المللی ما با همدلی و همزبانی مقدر خواهد شد.

خطیب جمعه میامی به حوادث اخیر منطقه خصوصا کشور مظلوم یمن اشاره کرده و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری به عربستان هشدار دادند شکست مفتضحانه دولت آل سعود در قضیه یمن دیده خواهد شد.

وی در خاتمه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی موسوی (ره) امام جمعه فقید میامی، این شهرستان را سرشار از نیروی خلاق و تلاشگر و با منابع سرشار دانست.

کد خبر 2560818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha